I've got a secret, I can't tell you.

Idag var jag hos tandläkaren. Den har gången sa dom att mina tvåor (tandisspråk), var för raka. Har jag haft tandställning i femton månader, och så duger det inte för att det blivit för rakt? Confusion.

I andra båset bredvid mej hörde jag hur en annan tandställningskille småpratade med tandsköterskan. Han lät så jävla trevlig, och va trevlig också. Hade varit intressant att se hur han såg ut. Om ansiktet skulle vara ungefär så som jag föreställt mej i huvudet, till den rösten. Han lät mörkhårig. Så om du känner dej en aning träffad så hör gärna av dej i kommentarsfältet nedan. Skulle va kul att få träffa dej.

Imorgon ska jag gå upp klockan nio. Livets välförtjänta lyx. Det icke välförtjänta är att jag ska orientera den årliga orienteringen, tio i tio. Livets helvete. Fast jag får väl försöka hitta någon slags njutning i den ändå, det är ju trots allt den sista jag gör någonsin. Sådan tur har jag nog inte i alla fall, gymnasiet lär komma ikapp mej. Men livets återigen välförtjänta lyx är att jag får åka hem när jag är färdig. Jag räknar att vara hemma till tolv igen. Då kan jag sova lite till, äta god mat, bajsa, kissa och duscha och ha det gött. Livet ♥

(Jag får sova i tio timmar)

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0