I really fucked it up this time, didn't I my dear?

Tumblr_m4cerq7ypx1r600zvo1_500_large

Tumblr_m4759a8dyw1qcb58yo1_500_large

Jag ska åka till Gotland med en väldigt kär klass på torsdag. Med en lika kär klassföreståndare plus två föräldrar, och dom vet jag ingenting om så det är lika bra att jag håller käften. Och på den där resan kommer vi åka med nästan alla fordon som är påkomna. Vi åker runt halv nio på morgonen och är där runt halv ett på natten kanske. Det enda jag vet är att jag ska köpa ett vykort och skriva någoting förskönat på och skicka till min moster. Och att jag kommer befinna mej i väldigt många olika städer den dagen. Det blir la trevligt


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0