Let Saralou Shake.

Hej, vad gör ni kära vänner? Lite som mina samtal med Gud, han ger mej tystnad. En fråga kräver ett svar, men ett svar kräver en röst. Inte från dej Saralou och inte från dej Gud. Jag undrar Storasyster vill du ha mej nu? Bland vin, cigg och memoarer om människor du aldrig mött, om mej. Ligger jag där och känner askan du försummat?
Lägger du aska på min kropp, fyller jag din själ med skuld och ånger. Jag är din hjälte Storasyster, jag är din andra Saralou för vi delade allt. Du minns Shoreline som va soundtrack of our lives, du minns blod, jag minns dej. Du ser inte mej, för jag försvann i dej och du svalde. Du svalde den dödliga droppen till PJ Harvey, Let England Shake. Let England Shake.

For Saralous Sake.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0