Jag vill vara med dig storebror, käre storebror.

Laleh – Storebror

Jag vill att du ska komma hem nu ditt arsle. Har du som läser detta kanske också ett syskon i Norrland som du skulle vilja ha hem? Kommentera i kommentarsfältet här under så kan vi träffas på en, eller flera koppar té så vi kan utnyttja hur mycket vi kan relatera till varandra.

Jag skulle så jävla gärna vilja va bundis med Di Leva. Ha honom som en personlig kurator ungefär. Bli boostad och uppmuntrad och sådär. Det skulle jag verkligen älska. Jag vill åtminstone ha honom i en pappversion i verklig storlek, så att han kan stå bredvid mej lite då och då. Bara det hade gjort i stort sätt alla situationer bättre.

Jag är inte en sådan person som röker på.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0