En högerkrok och riktigt blod.

Idag har jag faktiskt inte gjort någonting annat än att pluggat och känt mej tjock i huvudet och koffein-nödig. Liv-nödig också kanske. Life's a battle. Hoppas på att jag klarar mej till 2013 i alla fall. Måste tänka kortsiktigt liksom. Imorgon ska jag ha nationellt prov i kemi. I fyra timmar. Ska satsa på att bajsa, kissa och äta innan så går det nog bra. Och äta under tiden också, givetvis. Sånt är viktigt. Muy importante!

P.S
På tal om spanska, idag sjöng min lärare Evert Taube en bra stund för oss, och vi lyssnade på Jakob Hellman. Det tyckte jag va rätt nice faktiskt. Uppfriskande och härligt, när vi satt inne och såg vårsolen genom de grumliga fönsterrutorna.





Bild ett: Några mattetal.
Bild två: En sko i brist på annat. Tänkte att jag skulle göra inlägget lite roligare, men kan dock inte riktigt avgöra hur jag ställer mej till frågan såhär efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0