Jag var full men du var fullare.

Igår natt läste jag det sista ur boken. Finns nog kanske fortfarande lite mer av den jag tänkt scanna in. Scanna är min nya hobby. På riktigt. Jag älskar det. Har funderingar på att scanna pattarna eller röven, eller kanske foten. Valfri kroppsdel. Om någon känner sig manad, eller ens vågar kan ni gärna få ge förslag på vilken kroppsdel ni är mest nyfikna på. Anyways, jag ska komma med en liten sammanfattning om uppfattningen jag fick av boken. Åhåhåh så spännande. Har aldrig varit så inne i en bok som den här. Inte ens när jag läste om Broder Daniel. Jämfört med den här, var den boken rätt kasst skriven faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Du borde scanna ditt öra! Fett coolt!

2012-01-13 @ 19:54:40
URL: http://olssonnatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0