The Majority Says.

Nu mina vänner, ska jag berätta en rätt rolig grej.

2008 klev det in en liten försynt flicksnärta på sexon, sjutton år i juryrummet på idol. Hanna Antonsson. Hon gick vidare, men efter det sågs hon aldrig mer till i programmet. Jag tyckte hon var så bra, och jag blev lite förfärad över att hon bara försvann sådär. Så till slut kontaktade jag henne via mobil, och så berättade hon att hon hade åkt ut i slutaudition, och en massa annat.

Nu två år senare har jag fastnat för låten 114, som är med i en viasatreklam. Jävlar vad det låter som Hanna, har jag tänkt. Jag har googlat texten, men aldrig hittat någonting. Men ikväll googlade min kompis fram bandet, och jag var tvungen att titta på bandmedlemmarna. Och vad står det inte för namn där? Jo, Hanna Antonsson. Så jag var tvungen att höra av mej igen och gratulera till framgången, och hon mindes mej och tyckte det var roligt att jag hört av mej igen, och så bestämde vi att jag måste gå på någon konsert och träffa henne. Skitkul verkligen! 2012 kommer bli ett skyhelvetes bra musikår.


Kommentarer
Postat av: furman

Visst är låten bra! Jag är glad att det finns en reklam-låt-sida på nätet där man kan hitta såna här guldkorn. Skivan kommer väl den 26:e tror jag?

2012-02-20 @ 12:45:26
Postat av: amanda

jaa, trort!

2012-02-20 @ 23:25:34
Postat av: Nadine Esme Carenlöv

så jävla fett grymt!

Älskar låten 114!

2012-02-27 @ 01:03:18
URL: http://bulloman.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0