Guns were pointed at us trying to eliminate the lust between us.

Idag vaknade jag, gjorde kaffe och åt faktiskt frukost (!). Det är bara tider då jag är extra frisinnad jag hittar på sånna satyg. Det var youghurt med bananbitar i, kaffe och så givetvis mina precious havrekakor. Läste tidningen och lyssnade på Anna Ternheim. Detaljerat va? Ja, rätt så. Sen gick jag fram till vårdcentralen för att kolla mina öron. Det känns liksom inte riktigt okej. Fick en remiss, och ska tillbaka på fredag igen.

Nu sitter jag här och hatar mitt internet för det är ren jävla skit, känner mej för övrigt jätteintressant. Håller på att fixa musik till en skiva jag tänkt bränna. Om det är någon som känner att den vill bli influerad av mej finns det en möjligt att bli det också. Bara att säga till, så kanske jag skickar dej ett ex. Om du inte är alldeles för vacker förstås. För det skulle jag inte klara av.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0