I respect you've got a respectable side.

Idag har jag varit ganska sur till och från faktiskt. Jag sover inte tillräckligt många timmar jag behöver sova. För två år sen kunde jag gå lägga mej elva, som jag gör nu, och det va inte alls farligt. Men nu börjar demonerna närma sig, antar jag.

En sak jag blir speciellt sur på är situationen när du som är en bra elev som aldrig stör osv, får skit för att du inte ser tillräckligt vaken och intresserad ut. Den personen får en känga, men killen näst längst bak som i stort sett alltid snackar och jämt hörs blir på något vis borträknad. För att han alltid är sådan, och så är det med det. Men när du inte är den vettiga elev som du brukar vara, så blir det ett jävla liv.

Inte bara lärare kanske, men alla människor måste fatta att man inte alltid kan vara på topp. Man orkar inte vara på topp hela jävla tiden. Man orkar inte prestera skiten ur sig jämt. Ibland orkar man bara inte, alla har sådana dagar, och då bör man inte få skit för att man en enstaka gång (vad vet jag?) är ur balans.

Just det blir jag så förbannat jävla svinit irriterad över, och nu ska jag svära så jävla jävla mycket för det kryper i mej när jag tänker på det! Satans jävel


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0