The longer the waiting.

Jag är snorig, trött fast inte sovandes, utan julkalender med choklad i till första december för första gången i hela mitt liv. Ica i bynn får mej att gråta blod. För första gången i mitt femtonåriga liv, min femtonde jul, mitt femtonde första december. Det skär i en kan jag säga. Så jag lyssnar på hjärtskärande musik för att det ska svida ännu mer i mej. Jag är faktiskt uppriktigt ledsen. Heheheh, nja kanske inte men det är ju fan jävligt trist alltså. Istället ska jag införa en ny tradition. För varje dag som går ska jag skära ett streck på armen istället, upp till tjugofyra.
Fast jag ska ge den nya julkalendern på teven en chans, tyckte i alla fall att bilden till den såg potentiell ut så what the hell.

Godnattis

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0