Nothing ever stays the same.

Jag äro en drömmare. Brukar ha perioder då jag drömmer skitmycket, om vad som helst. Inatt drömde jag att jag rånade rasta litegrann, och sen körde jag iväg i en röd volvo740 på E4an. Man lever allt farligt!

Idag har jag skrivit en inte färdig, och inte heller så fin eller särskilt bra resumé om islam samtidigt som jag lyssnat igenom Anna Ternheims The Night Visitor. Ooooch så har jag beställt fina cbr ringar och en tunnel till mina fina små öron. Vilket rån egentligen att skicka efter saker från internet. Det matriella kostade mej nittiofyra spänn, men allt som allt blev hundrafyrtiofem jävla kronor. Ni vet all moms och leveransavgift etc etc, eller det vad heter. Goddamnit Jesus Christ. Men ikväll ska jag titta på en skräckfilm som hette något med Elmstreet med Amanda och My. Alltid lika trevligt, dom sitter med filten för ögonen och jag sitter och garvar åt både dom och filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0