Jag flyger iväg med dej ikväll.

Hej. Den här dagen har inte varit så givande som man kanske kunde ha hoppats på. Kunde man ens ha hoppats? Vad kan man förvänta sig av en måndag liksom.
Idag har jag förundrats över hur bra jag är på spanska utan att jag vet om det, och utan varken intresse eller speciellt mycket arbete. Tre poäng ifrån MVG. Jag förstår inte, jag förstår fan inte. Och det mest konstiga är att läraren skrivit att jag visar gott intresse osv, i mitt omdöme. Vad i hela helvetet? Jag sitter ju mest halvdöd, och pratar kanske rätt mycket, men inte om ämnet, och gäspar hela tiden.

Livet är en gåta. Och imorgon ska jag gapskratta åt mej själv verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0