Hjärtat slår skiten ur mej.

Heheh, inte riktigt va. Jag är trött och borde sova, jag somnade nästan lite i soffan förut. Fast jag ångrade mej efteråt. Hoppas ni läste min kärleksförklaring till min porriga älsklingsröda gitarr förut. Tyckte att det inlägget va jävligt fint och konstruktivt gjort. Ska på tal om det förresten, införskaffa en ny till min ovärdeliga familj. Den ska va billig och lite ful fast ändå charmig, nylonsträngad och halvbra och skön att plocka fram när man har en jättemysig stund ute någonstans i världen. Mmmmm!

Det ska kanske, förhoppningsivs/förmodligen stiftas en ny lag. Den rör lyckligtvis inte mej. Man ska inte få ha sex med djur. Måste det va en lag ens? Och om nu så är fallet, varför tjugohundraelva? Det är ju ingenting här i världen som går framåt förutom alla dom dära iphonsen och ipadsen och all teknikskit. Och vem tänder på en katt liksom? Eller en hund, en gris en ko en häst. Eller ja okej, jag kan förstå de kvinnor som drömmer att ha hett sex med en häst. Större lär dom ju aldrig få så det är ju aboslut inget konstigt med det. Hoppas verkligen på att de förbjuder sex med alla djur förutom hästen. Det är nu man skulle ha varit politiker ni. Men jag orkar inte med att bli skjuten på samtliga evenemang så jag håller mej till journalistspåret.

Det har förresten flyttat in mögel i storebrors rum. Just nu sover han i vardagsrummet, men om det inte hinner åtgärdas till julhelgen och allt sånt mygel så ska han bli inneboende hos mej just den helgen. Ack och ve. Ska bli spännande att se om vi kommer kunna hålla sams nattetid, om nu så blir fallet. Och inte nog med det, mamma och pappa kommer jobba samma skift ibland, så om eftermiddagarna/kvällarna blir broris och jag ensamma hemma vissa veckor. FF tänker säkert många att jag tänker. Det första jag tänkte på va vem som skulle laga maten. Jag är en klant, och Robert är väl inte så begåvad. Men han och jag ska lära oss nu i alla fall, finns inget annat val. Mamma tycker att matlådor är en skitbra idé. Det tycker inte vi. Vi är ändå ganska stora nu. Vi klarar oss. Men Robert tränar så ofta. Kommer sitta här hemma ensam och titta på bonde söker fru och äta något som mamsen bakat, och känna mej ensam och kanske lite rädd när det blåser och sådär. Jag gillar ju inte att va ensam.

Fast jag kan ju inte bo hemma tills jag blir fyrtio ändå, så det är väl bara att bita i det sura äpplet.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0