Dolda samtal någonstans ifrån.

Kanske har jag delat med mej av mitt stora problem med okända människor som ringer mej jävligt ofta, för att vara helt korrekt. När som helst, var som helst, hur som helst. Tidigt på morgonen, sent på natten.
Idag ringde det även på spanskan, och nu jävlar tänkte jag att jag skulle ta tag i situationen som en hårding och få slut på den där.

- Hej det är Amanda.
- Ja hej, jag ringer från tandläkaren (då tänkte jag att det gällde mej själv då min nästa tid är ganska snart), och det gäller din son Ali.
- Jag är bara femton, jag har ingen son.

Och så tjatade fruntimret om att det var väl det här numret, och så räknade hon upp det och mycket riktigt så var en siffra fel. Regeringen kanske borde tänka om och sänka pensionsåldern istället för att höja den.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0