Det har stormat i mej dom senaste åren.

Jag sitter och fyller i ett frågeformulär om vad jag tycker om butiken Stadium. Jag har aldrig i hela mitt liv handlat något där, för att jag verkligen velat ha något. Skor till jumpan är det enda, och möjligen skridskor. Hur ofta använder jag dessa fotbonader förutom just på idrotten i skolan? Jag känner lite att, varför jag? Jo, för att egentligen var det till pappen, men han fixar ju inte det här med datorer så bra, så själva formulärsidan skulle ha hunnit stängas ner innan han skulle blivit klar. Och det kommer så sportiga frågor, som att om jag tycker att de har bra grejer för alla olika sporter. Men jag har faktiskt varit rätt schysst och svarat hövligt. Dom sista två frågorna står där nere, och mina svar också.

Ange det du tycker var bäst med besöket:

Att det inte var en lång kö.

Ange det du tycker var sämst med besöket: (Här kände jag mej osäker, men gjorde mitt yttersta för att ge konstruktiv kritik!)

Att dom inte hade en godisskål med gratis karameller i.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0