You don't always have to fuck her hard.

Vaken naken?

Jag vill pussa på den här fredagen litegrann tror jag. God mat i skolan, sov i en och en halv timme i soffan när jag kom hem. Och så drog vi på stort med en jävligt god smörgåstårta. Och så har jag en skön säng. Godis och framförallt cola! Och så sa mamma att hon hade köpt en massa gött fika. Och så påstod hon förresten att jag är en missbrukare. Chokladmissbrukare...

Nu har jag tänkt se på filmen om Ebba Grön, "Ebba the movie". Sen drar jag hit bror min så kan han spela lite need for speed med mej. Och efter det hade jag nog tänkt ta en erotisk dusch, och bege mej till sängen efteråt.

F R E D A G


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0