Vi ska beväpna oss.

Satan i gatan vilken omtalad blogg jag driver.



Det där som egentligen inte har ett speciellt namn för mej, som sitter på min bröstkorg är antingen ett födelsemärke. Eller så är det resultatet av klämd bebis med fötterna före, påväg ut ur vagina, torsdagen den nionde maj nittionhundranittiosex femtioåtta minuter i fem på eftermiddagen. Ja för då kom det det här jobbiga, uppkäftiga djävulsbarnet till världen.

Egentligen har jag mycket att säga. Om en revolution jag skapat. In it to win it.

Arga Feminister är en äckligt nystartad blogg, men som är riktigt intressant. Det är två brudar med skitmycket skinn på näsan, som gör detta förjävla bra tycker jag. Nu för tiden finns det bara en massa bajsbloggar, dock är det här en bajskorv som är alldeles perfekt för att polera upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0