Och än finns det tusentals tårar kvar.

Jag kan nog inte riktigt beskriva hur jävla jävla tråkigt jag har det just nu. Och jag har t om läst tidningen. Jag har läst! Det är en av mina principer, att inte läsa en massa skit. Och jag har läst. Det är nästan så jag blir äcklad av mej själv.

Och jag vill inte gå till skolan! Jag funderar på att ta ett par handklovar och låsa fast mej i sängen, och svälja nyckeln så jag slipper gå till skolan imorgon. Men då kommer säkert Stibbe (vaktmästaren på skolan), och sågar av det där skiten. Och vilka är oddsen att mina arma små tarmar, eller magsäck fixar ett föremål av metall? Eller vad nu nycklar är gjorda av. Då kommer jag bli skitdålig i magen istället, och då kommer ambulansen och tar mej till sjukhuset. Frågan är bara var det är mest hemskt. I skolan, eller på sjukhuset? Maten är väl ungefär densamma skulle jag kunna tänka mej i alla fall. Men istället för att sälja en massa tulpanjävlar, skulle jag kanske få en fin bukett blommor av någon härlig människa som "tänker" på mej, när jag fått magbesvär. Vilket egentligen när jag tänker efter, borde vara... Inte en jävel. För alla är säkert så otroligt lata. Dom skulle nog tänka: "Äsch, Amanda kommer snart ut därifrån. Hon är ju liksom inte inne på rehablitering. Då hade jag nog skickat ett bukett, för då skulle hon förmodligen fått stannat betydligt längre".

Nämen näe. Förra veckan hade jag två prov. Veckan som varit nu, hade jag ett prov. Nästa vecka har jag ännu ett prov. Och sen vet jag att jag har ytterligare två prov kvar. Som ska göras innan vecka fjorton. Det är inte okej någon jävla stans. Jag orkar inte. Jag känner verkligen hur roligt jag har på min "fritid".
Provet som ska vara nästa vecka, handlar om hus och broar (tror jag). Jag ska veta hur man bygger ett hus. HUR MAN BYGGER ETT HUS! Varför i hela världen ska jag veta hur man bygger ett hus? För det första går jag inte första året på bygglinjen på gymnasiet, och för det andra tänker jag väl fan inte bygga mitt hus själv när jag tänker skaffa något?

Förlåt så jävla mycket för att jag svär så in i helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0