Ni förstör vår ungdom, ni har inget sätt.

Jag måste göra ett otroligt känlosamt uttal här nu. Och jag hoppas att det inte förändrar eran syn på mej. Att ni inte ändrar eran uppfattning om mej. Att jag fortfarande är den där tjejen ni alltid velat sätta på i smyg. Den där koola jäveln som är så pass kool att hon stavar ordet "kool" med "k". Jo, förstår ni. Jag, Amanda, Pundarn har börjat lespa litegrann sen jag blev metalfacet. All min hårdhet bara försvann med mina tappra men meningslösa försök med att kunna säga tex, bajs. BajS. S. Ess. Och så har jag märkt hur många s svenska språket har. Jobbigt. Men vi diskuterade om det är sexigt att lespa, om folk tänder på det. Två gjorde det som vi frågade. Dock är vi hundra på att den ena gav ett ironiskt svar, så... Jag får väl inte ligga på ett tag nu då.

Haha nävars. Det här var bara väldigt nödvändigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0