I'm real sorry Anna you never got to be.

Har fått ett "award" som det så propert kallas. Av outwitter. Måste skriva fem värsta intima sakerna om mej då va tieeeep, asso shiiieet omg pinsamt.com!

Okej,

1. Ibland när jag träffar människor för första gången, brukar jag försöka se på dom om dom är miljöpartister, kristdemokrater och så vidare. Eller, okej. Inte ibland. Rätt ofta. Konstiga jag.

2. Jag äter inte spenat. Aldrig, aldrig, aldrig!!! ALDRIG! Smakade det när jag va en liten b-rud, och gillade det inte. Inte alls. Jag kväljdes. Har inte ätit det sen dess, och det är flera flera år sen tillbaka. Och aldrig igen, aldrig.

3. Jag äger ett jävligt stort ego.

4. Skulle gärna vilja stoppa min tunga i en killes mun som har ett fint yttre, skitbra inre, är musikalisk, har bra musiksmak, härlig, humoristisk, konstig, underbar och skön och gillar mej lika mycket som en trettiosexårig man gillar öööööl. Anyone?

5. Bygger mitt liv på ironi. Nävars. Men det är sällan jag är en allvarlig människa. Blir väldigt ofta misstolkad och idiotförklarad av folk som inte har tillräckligt med god förmåga att förstå sig på ironi. Då vet vi vem som är idiot, egentligen.


Kommentarer
Postat av: furman

Det var väl inte så utlämnande ändå??? Jag som liksom berättade om panngubben och Lasse W !!! FEGIS!!!

2011-03-05 @ 22:41:19

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0