For Emma, forever ago.

Den här dagen började som ett rövhål.

Irritationsmoment:

1. Givetvis vaknade jag sent, (som alltid).
2. Min kära fina mens kom och hälsade på igen. Fastän det är många dagar kvar jag väntat dej!
3. Jag spillde pucko på min ena matta, och en massa sladdar.
4. Finns inte en enda datorjävel som har flashplayer installerat, vilket resulterade i att jag inte kunde fortsätta på ett bildkollage jag skulle gjort för två lektioner sen.

En femma blev det inte. För jag kände att det vände där sen faktiskt. Jag skällde ut Klaes, och klagade på skolans datorer, och han orkade inte höra så han hämtade sin bärbara. DÅ fixade jag det. Ah. Sen hade jag en massa irrelevanta lektioner, bla jumpa. Min lärare kom fram och sa till mej: "Vad du ser deppig ut Amanda, är det demonerna som anfaller?". Inga kommentarer riktigt.

Till lunch var det kissemissmat idag. Undrar fan om det inte var Whiskas ändå alltså. Och när jag satt där och högg mitt knäckebröd i små ätbara bitar, och satt och filofiserade med mina kära väninnor kom lille Hans lite diskret och frågade Amanda och mej hur mycket vi kostade. Kostade? Tänkte vi. Shit, nu vill ha våra sexuella tjänster också. Ja, kostar för att hyra. Vårat band. No we're talking baby! Jo, det ska komma utbytesstudenter hit till Bynn i maj. Från Belgien, Tyskland och Spanien. Så då hade dom tänkt ordna ett litet jippo eller något. Som han ville att vi skulle spela på. Skitgött, skitgött, skitgött! Och hur jävla ännu mer gött är det inte att möjligtvis få betalt för skiten också?!

Ikväll ska jag spela bas!

Kommentarer
Postat av: Ola Florhed

Lycka till med bandet???? Vore kul att få höra hur ni låter!! Jaa På riktigt ; ) Ola

2011-03-15 @ 13:54:27
URL: http://florhed.se

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0