Falling down efter hela mitt liv.



Skapa minnen för livet - Sälj tulpaner.

Ingenting går upp mot att skapa ett sådant minne, som att knacka dörr och få ett fett NEJ rätt i facet, av någon medelålders man/kärringjävel. Det, är ett minne för livet det!

Nämen vafan. Så håller ju inte jag på. Den här omgången har jag bara lyckats sälja en bukettjävel. En. Och den är till mej själv. Eller ja, mamma. Och när jag skulle in på sidan och logga in och ändra min beställning, hittade jag först inte vart man skulle logga in. Så jag googlade på "tulpankungen.se logga in". Men sen så upptäckte jag att det var skituppenbart vart man skulle göra det.

Bruden med kollen har ni här!

Kommentarer
Postat av: melinda

men , det är ju resorna man åker på dom menar . jävla idiot

2011-03-07 @ 18:31:48

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0