Blod, sprit sex och tårar.

Det är ju Reinfeldt, right?



Detta är en dreamhacktröja. En dreamhacktröja, med en gubbe som är snarlik Reinfeldt på. Det är sjukt. Det är sjukt, och det är sjukt likt. Dock vill jag bara kasta lite skit på ägaren av tröjan, han hatar Nirvana. Hur kan man hata Nirvana? Äckliga idiot. Men tack för att jag fick fotografera detta ting i alla fall...

Jag är skitnödig.
Idag har jag fått erfara, att om man kämpar för något riktigt hårt, slutar det oftast som man vill att det ska sluta. Jag fick MVG på ett teknikprov.
Jag skrattade högt då.

Nästa inlägg som kommer finnas här, är ett speciellt inlägg ni. Ett riktigt speciellt inlägg.
Stay tuned.


Kommentarer
Postat av: Furman

Vill du se någon som är lik Reinfeldt så ska du kolla alfons Åbergs farsa!

2011-03-25 @ 20:44:44

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0