Självinsikt.

När jag ändå är igång med dessa bilder.
Förresten är det lite så jag känner mej nu för tiden. Ung & Sänkt.



Idag var jag och lyssnade på en liten man med ett väldigt kalt och fint huvud! Jag satt och tänkte, att han måste verkligen göra någonting speciellt med sin flint, för den var så skinande! Man liksom bara ville klappa och pussa lite på den nästan. Nästan. I alla fall, den här lille mannen med så fin flint, är en av dom som överlevde från fartyget Estonia, som sjöng nittiofyra i Östersjön. Ni som inte fattar ett skit när jag nämner detta, är härmed idiotförklarade av mej. GOOGLA!!!
Det var riktigt intressant, och jag hade inga större problem med att lyssna! Det enda som störde mej var väl bara att mitt arsle domnade av hela tiden. Och som sagt, hans flint fick mej rätt okoncentrerad. Så perfekt alltså.

Den här dagen har varit ganska bra för att vara en dag i sorg. En dag i sorg, då alla vuxna människor önskar att dom hade vunnit på lottot i helgen, så dom kunde moona för sin chef, och sluta jobba! En dag då alla som går i skolan sniffar lim för att klara natten, fylld av ångest. En dag då alla söta små skitande dagisbarn redan börjat gråta, för att mamma/pappa snart ska lämna av dom på dagis. Tänk sånna hemskheter en dag i veckan kan åstadkomma. Söndag.

Imorgon ska jag ta mej en tur till den biträdande rektorn vi har. Jag är SÅ på ska ni veta.

Kommentarer
Postat av: valle

hej

jag vet att du menar sjönk om estonia men jag nämner din lilla lapsus iaf. för övrigt läste jag lite i din blogg och blev avundssjuk - jag vill också vara ung och förbannad.



2011-03-20 @ 23:45:26
Postat av: furman

Jag är gammal och förbannad, inte alls lika kul som ung och förbannad. Jag ska hälsa Mats att du vill pussa på hans perfekta flint, tror han blir skitglad då. :-)

2011-03-21 @ 10:13:55
URL: http://outwitter.blogg.se/
Postat av: amanda

snygg brud.

2011-03-23 @ 19:05:54
URL: http://tevebord.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0