Brudar är lite kukiga av sig, right?

Bilddagboken är ett ganska sexuellt forum egentligen. Magar, bröst, och om man är tursam kanske man får se en och en annan penis också. Fast det var inte det jag skulle säga. Det är mycket falskhet där. Speciellt tjejer emellan. En tjej laddar upp en bild på sig själv. Kan möjligt vara en osäker liten tös som öser på med flöt i ansiktet, och trycker upp tuttarna till hundra. Fan, mer än hundra nästan ju. Som spelar lite kaxig, som en slags mur för sitt osäkra jag. Som att allt det visuella gömmer det osäkra som finns inom henne. Och så kommenterar folk. Däribland många, många kåta små halv-män. Men också en massa tjejer. Som skriver en massa fina uppmuntrande saker som, "åh vad fin du är!", "snyggis", "grymt söt", you name it. Ni vet. Allt det där. Allting är så fint och gulligt och lulligt och skitnice där. Men sen hör man en massa jävla skitsnack om personen i fråga. Från just dom som kommenterat allt det dära positiva. Då undrar jag, varför skriver man något sånt om man ändå inte menar det? Vad vinner man egentligen på det? Om man ändå uppriktigt tycker att människan är en ful jubelidiot. Vad är grejen? Och äckliga, vidriga fula jävla blickar folk ger i korridoren. Och all skit som skrivs på facebook. Som "HAHAHAHAHAHA, allt jag kan göra är att skratta åt dej, HAHAHAHAHAHA". Vad är det för pissig konfliktlösning? Jag blir så less på tjejer ibland. Usch.

Jag tror jag ska bajsa på mänskligheten i största allmänhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0