67 är överspelat.

Nu har jag lagt matten bakom mej. Alltså bokstavligen. Bakom mej.
Fan så rolig jag är.

Jag mår illa. Jag är gravid. Kunde ha varit. Har ätit skitmycket choklad. Och en munk med sån där vanilj i. Ah, jag har ont i huvudet. Och när jag kom hem, somnade jag i soffan någon gång lite efter tre. Helt slut. Vaknade inte förrän runt fem igen. Ett tag halvsov jag. Och så hörde jag hur pappa sa till mamma: "Har hon legat där sen hon kom hem efter skolan eller?". Men hallå, jag är ingen dålig människa. Jag njuter bara av att sova. Och sen blev det fisk i ugnen till mat, vafan är det för ställe jag bor på egentligen?!?!? Ska det va fisk, ska det vara rödspetta eller åtminstone lax!!!! Annars är jag inte med!!!!!

Nu känner jag mej bitter. Bitter över hur jävla liten skola jag går på. Man får ju för fan nästan inte ens en plats att sätta ner arslet på, när man ska äta! Och trångt är det i korridorerna också. Överallt är det trångt! I ett klassrum byggt för tjugofyra fula finniga elever, plus lärare inberäknad sitter vi trettio stycken. Därinne händer det att vi labbar på fysik, kemin också. Och vad händer om det börjar brinna, och vi inte kommer ut? På övervåningen också. Ut på taket, jag? Jag som är så otroligt höjrädd och allt. Slänger vi ut den person i klassen vi tycker är minst värd att leva ett liv utan eventuella fysiska, eller psykiska skador i framtiden? Eller rättare sagt, de personerna. Och vi har ju fan inte ens en fast rektor? Antingen blir dom sparkade för att dom porrsurfar under arbetstid, (det har faktiskt hänt!), eller så vill dom helt enkelt inte bara jobba i Ödeshög. För det vill ingen. Ingen, ingen, ingen, ingen. Man vill inte bo här.

Och vad i hela helvete har hänt med The Sounds? Har lyssnat lite på deras nya skiva, och det är ju så techno. Vad hände med musikstilen från tex plattan "Living in America"?!?!?!. Fan, det gör verkligen inte Majas sketabra röst någon rättvisa.

Hallå världen, är det bara jag som ser att det mesta är nerbajsat nu för tiden?

Fast detta blev jag glad för.



Och det var allt för idag. Dö.

Kommentarer
Postat av: MR anonym :O

Älskar att läsa detta , nästan bättre än boken ''The Game'' men bara nästan (A) bra att du blev glad utav mig , Mission completed :D

2011-03-29 @ 23:26:45

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0