Ni måste bara älska mej.

Allting i min värld både luktar och smakar snor. Jag skulle behöva en epidural för ryggsmärtorna jag får utav mina hostattacker. Av någon anledning har jag ont i ögonen också. Dom känns lite låsta sådär.
Jag måste vara den mest utvilade människan i hela Svergie, för jag gör ingenting annat än sover om dagarna nu. Sen onsdags kväll har jag sovit. Och sovit. Och sovit. Och sovit.
Och jag skulle gå ut förut för att känna lite riktig hederlig avgasluft och gå ett par meter, men inte fan gjorde jag det innan jag hann somna. Så jag ska väl göra det nu innan jag slocknar igen hade jag tänkt.

Fan alltså. Ni ska vara omkring mej nu. Jag är en riktigt sur jävel. En ångestbrud. Mitt liv som sjuk suger nästan mer än borgarnas politik.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0