I know the bad's gotta fix itself.



Min musiklärare är en gubbe som nog skulle vilja ha en framtid som musikproducent (fast djupt inom sig vet han nog att han är körd som fan), som tror han är lite av socitets blod, fin i kanten sådär, köper aktier och är förmodligen borgare. Nu vill han att det ska skrivas en låt. En låt som man själv ska spela, och sjunga. När den är färdig ska man in i ett kallt rum, där tidigare åttor och niors sorgsamma själar lever kvar efter deras misslyckande, och spela och sjunga den för honom. Som om det vore någon slags idolaudition. Han tror säkert att han är en sådan där talangscout, I bet.
Egentligen finns det väl inte så värst stora problem för mej att göra det här. Förutom att jag skulle hellre fortsätta att ha Ice i engelska resten av min tragiska skolgång, än att sjunga för det där svinet. Låt oss kalla honom för "svinet", så kanske min chans minskar att bli reglerad från skolan.

Så idag har jag tänkt att finna någon slags iinspiration till att få till någon refräng som man skulle ha gjort tills nästa gång. Egentligen har jag mycket inspiration av honom. Jag kan skriva en hatlåt som diskret handlar om honom, så han inte märker det. Åh, kan redan se titeln framför mej.

Die Schwein.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0