Dom jävlarna ska skjutas.



Den här bilden tog jag från fysiklektionen. Det här är lite av Ödeshög. Rätt öde som ni kan se, endast en pundare ute på vift, söker febrilt efter en knarklangare på skolan. Tyvärr hade ju jag lektion.

Även fastän jag är satt i skiten här där jag bor, känner jag mej glad idag. Jag sov tills jag vaknade självmant. Jag åt en vaniljbulle till frukost. Jag borstade mitt hår förut utan några vidare komplikationer.
Mitt beroende av tuggummi är fixat också. Pappa har räddat mej. Mamma bakar bullar.
Ikväll ska jag och Amanda till Josse&Jonas och kolla på deras musikrum som är färdigt nu! Det kommer musikmänniskor. Alltid lika spännande att träffa sånt folk. Tydligen var Amanda och jag ganska eftertraktade att spela med. Så vi får väl dra någon bluestolva med folket innan vi drar vidare till Hedvwig, My och Melinda. (Nä fyfan så bögigt det lär med bluestolva då).

Nämen, det är ju bra att det finns så fint folk här i den här hålan i alla fall tycker jag.

Allt som är ditt

Kommentarer
Postat av: En av dina små beundrare.

Äckliga håla.

2011-01-15 @ 23:53:11

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0