Remind me of who I used to be back then.



Jag är stor schalgerfantast! Verkligen älskar hela tillställningen, tycker det är så otroligt underhållande och musiken är klockren. Inte. Kollade på skiten idag. När Babsan kom blev det för mycket, och jag tog kissepaus.

Jag är en människa som kan sova hur mycket som helst. Det är i princip det jag gjort hela dagen. Men åh så skönt.

Jag är hungrig och fick just ont i huvudet. Jag ska äta och sova igen tror jag.
När jag är gammal nog att vara visare än vad jag är nu, kommer jag ångra alla gånger jag sovit bort min värdefulla tid här på jorden. Men den ångesten får jag ta då istället.

Förresten så hittade jag en gammal skiva med Anna Ternheim här hemma i mitt nostalgiska arkiv med både skit, och bra skit. Anna är vintermusik.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0