On a bloody sunday afternoon.

On a bloody sunday afternoon var Amanda och jag ute och gick, och fick ett infall att vi bara var tvungna att gå till Josse&Jonas en stund. Jättemysigt, trevligt och bra på alla sätt! Vi spelade även nya låten för dom också, positiva reaktioner även där, göttmos. Vi tittade också på trummorna som flyttat in dit, asbra blev det tycker jag. Vi åt lite, vi kom in i en djup diskussion om sånna här Tvinsreklamer, om alla skitsaker som dom säljer och sådära. Det var ganska intressant! Och så passade Jonas på att ha en liten gitarrlektion med mej, om barréackord och annat. Gick fan förvånansvärt bra ändå tycker jag. Tänk er en människa som är värdelös på i princip allting. Förutom en enda jävla sak i hela världen. Det är jag det, och det är musik det. Förutom min kortvariga karriär som handbollsmålis som fångar bollar med huvudet.

Det var i alla fall en värd söndag att ta sig igenom. Och Jonas, jag och Amanda har bestämt att vi ska köra den här också. Göööööööööötttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt.

Kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0