Men jag måste ha varit galen.

Den här dagen har jag känt mej som en rå jävel.



Jag har inte så mycket att säga om den här dagen faktiskt. Eller jo, i alla fall en sak. Fast det är lite som med ett par rejäla stringtrosor. Man vill ha dom för att det kan va lite snyggt sådär. Men sen kan det hända att man får djupa skärsår i arlset av dom. Och det svider. Man får liksom betala för sin synd. För vissa personer som inte riktigt är lämpade till att titta in här, har gjort det förut. Äh vafan, skitsamma! Har jag en åsikt har jag en åsikt, och om folk har en åsikt om min åsikt så jaha. Eller något.

Min musiklärare har jag alltid haft en "förutfattad" mening om. Jo, att han är till höger vad gäller dagens politik. T om kanske på moderatsidan. Det är något jag starkt trott på, ända sen jag först tänkte på det.
Jag är nog en rätt dålig människa i alla fall. Jag är rätt duktig på att döma folk. Roligast är det att försöka se på människan vart den står i politiken. Och jag har både utav det jag fått lära känna, och grundat på hans utséende fått vibbar av att han knullar högern i röven. Och så fick jag reda på idag att jag haft rätt hela tiden. Det ger mej en jäkla boost vad gäller min analyseringsförmåga.

Åh, jag är bara så jävla klockren alltså.

Kommentarer
Postat av: furman

Fast du.... man kan tycka om folk fast de inte tycker samma som du, eller hur? Det är väl bättre att ha en åsikt än ingen alls, tänk dig en som inte bryr sig eller tycker något? DET är osexigt!

2011-02-04 @ 14:03:18
URL: http://outwitter.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0