May you grow up to be true.

Idag har jag känt att jag varit en fin och ambitiös människa. Nästan som en kristen flicka.

Och där uppstod en plötslig tystnad. Nääääääe då. Fin och ambitiös, ja fan, men det andra var väl lite för... Lögnaktigt av mej va. Men duktig som faaaaaaaan har jag varit. Jag har:

• Lämnat in betyg hos Klaes som jag skulle ha lämnat in för ett bra tag sen. Plus pengar jag lurat folk på genom att köpa fula tulipaner av mej.

• Varit jävligt bra på engelskan. Alla är så dåliga förutom jag, verkligen. Sämst. (Egoboost). Dock sant.

• Gjort egna fina köttbullar på hemkunskapen. Kryddat med den där svartpepparn efter behag också. En väldigt spännande smak blev det. Och för att vara ärlig, dom var inte så värst runda. Fast, det är ju faktiskt tanken som räknas så.

• Skrivit om bokrecensionen om en bok jag knappt läst, för att den första dög inte för Klaes. Och den jag gjorde nu, blev fanimej jättebra. Om han inte godkänner den ska jag bajsa på hans bil.

Nu ska jag fixa fram en refräng till en låt åt Die Schwein.
Sen ska jag försöka leva en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0