Man börjar inte prata med fel person.

Som sagt, alla hjärtans dag är en dag i överdrift.
Det var en jävla massa minusgrader ute imorse. Plus snö. Jag vill ha vår. Som fan.
Och så hade jag en hjärtformad lapp i mitt skåp. Det stod: "Ditt liv är värt någonting". Typ. Blev nästan lite äcklad. Eller näe, inte nästan. Jag blev det. Varenda jävel i skolan som äger ett skåp hade fått en sådan lapp, fastän det för det mesta stod olika saker på. Men den/dom personerna som tillverkat dessa helt i onödan (faktiskt, jag tror inte någons självförtroende höjdes ett skit), känner inte mej alls. Så hur vet den/dom att mitt liv är värt något? Att jag ens är värd den där lappen, jag kanske är skitond och har ett hemmagjort koncentrationsläger eller något.

People are dark.

Kommentarer
Postat av: amanda

har inte ni sportlov?

2011-02-14 @ 21:41:38
URL: http://tevebord.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Ge lappen till mig, jag hade blivit as glad haha :) Nämen.. lysingskolan kör med ny psykologi på eleverna hmm.

2011-02-15 @ 20:43:26
URL: http://kajsapantzar.wordpress.com/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0