Vi ska bajs bajs bajs bajsa på ditt huvud!

Klockan är kvart i elva, jag befinner mej i lägenheten och tittar ut på alla jävla snö som våldtar vårt land. Elinor är på kursen, jag väntar. Väntar. Väntar. Väntar. Och väntar. Jag är hungrig. Men har inte tillräckligt med bra samvete för att äta utan henne. Jag är ju en sådan jävla tönt.

Hade det skitbra igår. Vi var på stan, och trevliga killen på Carlings flörtade med mej. "Jag älskar folk som köper jeansväst alltså! Det är så snyggt". Det lät mycket bögigt. Fast han var rätt hetero ändå faktiskt.
Jag införskaffade mej den där jeansvästen, en tröja, och sen en tröja med Nirvana. Ihihihiii. Sen såg jag en tröja med bara Kurtan med hans födelseår, till det året då lite av rockvärlden fick en böld i röven. Ja alltså när han dog. Fan vad jag kände mej tjejig nu när jag skrev det här. Inte likt mej riktigt va? Nä. Jag är ju en manlig människa juuuuuu. Fan vad det här förstörde min image typ liksom, assooo shiiiet.

Igår hade vi en trevlig onsdags kväll med Tintin och Emelie som bor här egentligen. Emelie är Ellis syrra. Och Tintin är slöddret som Emelie bor med. Nävars, skitfina humoristiska kvinnor det där! Inte alls prostituerade som jag fick det att verka nu. Fy mej.

Vi ska bada sen. Det ska bli jävligt roligt tycker jag.

Hon ringde nu, hon köper kladdkaka till frukost. Yeaaaaaaaaaaaaaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0