Hoppas det inte är för sent, för människor som vi.

Tänk om det faktiskt var så att man fick göra någon ganska illa. Visst, gött att få ut sin ilska fysiskt och slakta personen i fråga. Men jag känner nog att jag syftar mer på det psykiska. Om man fick såra en rå jävel som fan, och det sätter sig mer mentalt på den. Och driver den till rent vansinne. Så att den måste dra en sväng till psyket ett par månader eller så. Hade varit lite underbart. Die Schwein är min måltavla.

Idag är jag icke en god förebild. Idag är jag en dålig människa. Med all rätt.

Kommentarer
Postat av: b som alltid.

hade du haft en gilla knapp hade jag tryckt sönder den nu. han ska.. dö

2011-02-11 @ 00:58:37

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0