Hon har ett falskt leende, jag har sett det.

Varför får jag inte på mej dina blåjeans?

Idag är sista dagen på lovet. Det känns jävligt dåligt. Jag vill gräva ner mej lite tror jag. Nästan så det känns lite tragiskt... Det känns tragiskt att jag har prov i spanska och fysik nästa vecka. Inte nog med det, veckan efter har jag prov i engelska och teknik. Det är fanimej inget annat än prov hit och dit tycker jag. Plus att det är två dagar kvar tills jag åker på tandställning i ett par år nu framåt. På tisdag. Då ni. Då blir det knapert i skolan, jag lär svälta. My kunde inte äta knäckebröd, för det gjorde ont. Och knäckebröd är det enda vettiga man kan hitta att äta i skolan. Så jag är körd. Kommer säkert gå ner ett par kilo och bli ett äcklig benrangel med metall i käften. Ett tyst benrangel t om kanske. Ovanligt tyst. För vanligtvis pratar jag jämt. Vilka omställningar som kommer ske. Nästan otäckt. Nä, fast proven och tandställningen ska väl funka. Det värsta som kan hända är ju att jag blir moderat liksom.

Igår tittade jag inte på melodifestivalen, nae. Det är skit. Istället var jag på uhus och träffade härliga människor. Det var Jenny och Rille som jobbade också. Så B och jag spelade upp våran låt vi skrivit, för dom. Jag kände mej ändå lite musikaliskt otrogen mot Josse, Jonas, Olle och Mattias faktiskt. Att inte alla fick höra den först samtidigt typ. Fast det är väl ingenting att bry sig om, jag har snackat om mitt samvete förut, jag är en tönt. En mesig jävel. Så äcklig är jag. I alla fall, låten blev godkänd. Mer än godkänd fan. David tyckte i alla fall att det var MVG+.
Det var gött. Imaginary Box, heter den.

Nä usch vilken ångest jag känner att jag får när jag känner hur mycket skola det är imorgon. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0