För helvete kvinna, håll käft.

Nå, vad har ja gjort idag? Jo jag drog mej en raggarrunda på bynn och lekte väskryckare, tattade en åttioplussares handväska med en femhundring i. Sen drog jag vidare till Apoteket och köpte upp så många kondomer jag kunde för den där femhundringen. Efter det drog jag vidare och fick lyckligtvis syn på en fjortis med skitupptryckta tuttar, som jag smekte varsamt lite grann. Och så blev jag skitkåt, hittade en p12:a som var påväg mot innebandyträning som jag satte på bakom skolans rökställe medans jag hade min Pete i tankarna.

Åh, man vet aldrig vad dagarna har att erbjuda.

Jag skriver på det här oacceptabla viset för att jag egentligen är en tråkig och ointressant individ för tillfället. Nej, jag har inte satt på någon stackars p12:a. Även fast jag inte vill något hellre i mitt liv för stunden. Tänk er, en liten orörd liten själ. Nä fyfan vad snuskig jag är. Man blir som man umgås antar jag, alla i mitt liv har dåligt inflytande på mej. Fan. Varför ska alla vara så jävla idiotiska när jag är perfekt för?

Imorgon ska jag dra mej upp till Linköping till Elinor, och sova i hennes syrras lägenhet med henne till på torsdag, då en massa andra pundare kommer och vi ska åka och bada. Vi skulle gå på bio också, hoppas vi får hångla till någon riktigt smörig äcklig kärleksbajsfilm. Hoppas, hoppas!



En gammal bildjävel får hålla er till godo.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0