And draged me down down, I'm going down.

Idag var köttbitarna i skolan gråa.
Jag blev arg som en finne på Die Schwein och kunde inte va tyst, så har nog kirrat ett IG av svinet. Men vemfan bryr sig?
Min frukost bestod av en bulle och cola. På morgonen var jag pigg och glad. Men när colan tagit ut sin rätt blev jag trött.
Alla i musikfamiljen verkar ha fått någon slags kräksjukmani, så jag hoppas verkligen det går över snabbt så vi kan repa så fort som möjligt. Vi har nämligen en spelning den nittonde.
Jag har prov på franska och amerikanska revolutionen på fredag och, vad är det om egentligen?
Snöjäveln har invaderat igen. Helvetes fan.
Jag skrev stolt och barskt min sista engelskaglosa på en månad nu framöver. Gött.
Jag vaknar när jag vill imorgon.

Kalla liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0