Står någon i min väg ja då smäller det bra.

Hejsaaan. Vänner.

Vet ni vad? Mamma vill köpa sig en spotify sa hon. Och vart kunde man köpa en sån? undrade hon. Eheh, jaa morsan hörru. Man kan inte säga "den" om spotify. Och man kan inte köpa "den" i en elektronikaffär heller, tyvärr. Vart köper man en sån då? Jag såg en på teven som hade en sån där liten svart låda.
Mamma fyller femtio nästa år, och då hoppas jag så pass mycket att jag får inre blödningar att vi åker iväg på något gött spa. Men i alla fall, det kanske börjar märkas trots allt. Att hon har fyllt dubbelt så mycket som hon hävdar. Heh. Grejen va att hon trodde spotify va lådan du sätter mobilen i för att spela något. Men det är jööö inte lätt sånt.

Jag har matteprov idag hörreni. åh så jag tamejfan har jävlarimej kämpat nudå. både för att skriva såhär illa som jag gör, och för att bli godkänd. tomten jag vill ha ett riktigt G

Äsch, dra åt helvete. det blir ju musiken och jag i slutet. smider brännheta planer på en storis grejis kids



För två år sen hittades världens hårigaste rrruumpa i sko(-)landet.


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0