Somliga går med trasiga skor.

Idag har jag handlat färdigt alla julklappar, ingenting åt mej själv. Ambitiöst, ambitiöst. Det var skitmycket människor, och det va skitjöbbigt. Det va ju julklappsregn för första gången på femton lååånga år, så kanske var det därför.

Jag provade ett par jättehöga pumps idag, skulle se om det var ett alternativ till när jag lämnar grundskolan för all jävla framtid. Det va kämpigt. Robert tyckte att det va ovant att se mej i annat än mina "nazi-boots" som han uttryckte det, (Dr Martens). Det fanns andra fina liknande sånna där kängor, men ja. Jag är inte född i en socitetsfamilj, och jag har redan ett par och behöver inte ett par till. Även om jag skulle vilja. Ty jag är ekonomisk trots att jag endast är ynka femton år gammal. Eheh.

Nu väntar jag ivrigt på Lalehs dag på "Så Mycket Bättre". Tralalalaleh

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0