Push me, and then just touch me.

Julmat. Julmat i mitt håriga, klådfyllda, hemorrojdinvaderade arlse. Äckel i min mun.
Nu är det galenskapens heliga rea på gång ute i landet! När folk bär knivar och vapen på sig för att försäkra sig om att de kommer få allt de dom vill ha. Vilken mainstream grej hörrni. Ni deltar väl också va? Thought so.
jag lär förmodligen också göra det. Jag har varit en sån fyrtioplussare att jag faktiskt suttit och skrivit ner på papper vad jag ska inhandla. För att va ekonomisk alltså. Presentkort är en bra grej också. Jag har faktiskt tagit ett samtal med mej själv vad jag behöver och inte, och kommit ganska bra överens ändå. För jag är så in i helvetes snål faktiskt. Vet inte om jag ska lägga det i positivfacket eller inte.

Ikväll har jag tittat på en skitdålig film, följt okonkreta facebookbråk som jag älskar, lagat pannkakor till mina två vänner och mej själv. Och suttit och pratat med mina två vänner plus mej själv jättelänge. Imorgon ska jag se min älskade film "Skönheten och Odjuret". Den är så fin. Vacker, rolig, spännande och jättemoralisk. Precis så som jag vill ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0