Jag hoppas att ditt vin blir till vatten.

Idag fick jag jullov. Och tårta, vidare till illamående, skratt, betyg. Betygen såg vettiga ut, fick fyra (välförtjänta) MVGn, (svenska, musik, spanska, engelska). Jag skall icke gå humanistiska. Nu va jag inte ironisk. Tro mej.
På lovet ska jag supa mej så redlöst jävla pissfull, knulla groupies, smeka minderåriga och spela lite gitarr och sånt där. Funderar på om A och jag ska ta oss en tur till andra sidan av livet till Mr. J och spela in lite kanske.
Nåt och pissa lite på.
Ikväll drar jag mej vidare till söstra mi och raggar lite där, och kommer hem på självaste julafton! Vad formellt va?! Nu har ju nästan hela Svergie lite socitetstendenser. Så jag yrar.

Herr/fröken "J", mitt svar på din fråga blir: ?
För jag vet inte om det finns på film, kanske kanske inte. Dyker det upp något så lär det märkas.

God jul, era vanskapta ting.


Kommentarer
Postat av: j

svar:

hejsan hejsan !

ja precis, jag har filmat er och så, och har testat att skicka videon till amanda, men det har dock inte fungerat, men det var via mobilen då. Men har inte testat än att skicka via datorn, men det kanske går.

Kan testa, dock inte just nu, men senare någon gång. Kan lova att det lät skit bra, ni är grymma !

Men kan som sagt testa skicka över den så fort som möjligt !

Hoppas det är ok !

2011-12-25 @ 00:20:55
URL: http://aanderssonan.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0