Jag ger dej skuld och skam.



Först och främst vill jag börja med att säga,majoriteten av denna kvinnans upplagda videor på youtube innehåller mycket kränkade saker och borde tas bort av hemsidan.

Hon säger mycket, om mycket. Hälften av det hon säger är om hur mycket hon älskar sig själv, medans resten handlar om hur jävla många fel det finns på människor enligt henne. Anyways, ni som sett videon är medvetna om vad ett av de miljontals fel det finns enligt Cruella De Vil.
Jag fyller sexton nästa år. Mamma fyller femtio nästa år. Vad finns det att skämmas för? Jag är en mycket stolt dotter. Min mamma stod ut med eländet att föda mej, plus att få sitt underliv uppklippt utan bedövning för att få ut mej. Med graviditeten i nio månader. Hon gör allting för att det ska va gött och bra hemma. Hon försörjer mej. Hon ger mej tak över huvudet, mat på bordet. Om jag får världens jävla mens köper hon upp hela tamponghyllan, och binhyllan på ICA! Hon hjälper mej när jag behöver det, även om hon egentligen är skitseg och bara vill sova. Hon accepterar mej precis som jag är, och hon backar upp mej vad gäller det jag vill syssla med och så. Och jag vill säga, att jag är riktigt glad att mamma fyller femtio nästa år för hade hon fött mej när hon var tjugo eller yngre, så kanske hon inte hade kunnat försörja mej idag. Hon kanske inte ens hade kunnat behålla mej, adoptera mej till en annan familj.
Att man inte ska skaffa första barnet efter tjugofem års ålder, är rena jävla bullshiten. Rena jävla bullshiten. Och jag kan ärligt säga att om hon skaffar sina barn innan, lär dom få det jävligt tufft när dom inte ens har en mogen mamma med någon som helst självironi eller självinsikt eller nåt som helst intellektuell.

Det jag skulle vilja säga om jag ska bete mej som en typisk femtonårig brud är: JÄVLA FITTA

Kommentarer
Postat av: Albin Hahne

sså, hon måste ju ha ngt seriöst fel? Gamla föräldar e dåliga föräldrar, bullshit. HOn kommer vara en dålig förälder hur gammal hon än e!

2012-01-16 @ 20:10:43
URL: http://albinhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0