I'll move to Paris, shoot some heroin and fuck with the stars.

Jag är äckeltrött.
Idag har det varit den årliga julshowen i skolan. Den sista för min del. För nästa år befinner jag mej på ett helt annat ställe. Typ i Brooklyn i en studio pillandes med en massa ljudteknik till någon skiva. Låter skitgött. Något annat som va skitgött va responsen jag, Amanda och så våra inhyrda musiker Martin och Hugo fick från showen. Vi gjorde en cover på Kids med MGMT, akustisk version. Själv tycker jag att det va så jävla bra. Känslan vi fick va störd, och det blev helt astyst därinne och man kunde ta på stämningen som bara tog över. Och responsen vi fick sen va jättefin verkligen. Någon va tårögd, någon annan rös och en annan fick utlösning. Heh, skämt åsido på det sistnämnda. Fast det va en pöjk som sa att han hade fått det. Men så vet vi ju hur det är med sånt där i tonåren. Hur som helst, det va så jäkla roligt och det va helt stört.

Kommentarer
Postat av: J

Youtube??

2011-12-21 @ 22:03:41
Postat av: Nadine Esme Carenlöv

Jag kan ju erkänna att en av de som rös, var jag. Och lite tårögd vart jag med. Älskar när ni sjunger och spelar!

2011-12-22 @ 15:15:50
URL: http://bulloman.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0