I got my head checked by a jumbo jet.

Ångest dagarna i ända! Inte längre. Hehehe. Nä fast inte idag. Idag kom jag hem kvart över jävla ETT! Plus att jag inte behövde gå hem tack vare dessa epa-gentlemännen vi har i 9A. Hade tre lektioner, ingen musik, ingen teknik. Inget av ingenting. Nästan. Åh så skönt. Så när jag kom hem sov jag igen dom där förlorade timmarna. Tänk att en sån mörk själ kan känna sig så ljus. Heh, vilken dröm.

Dessa dagar har jag varit en stabil hemmafru, pluggat på prov och en massa skit. Druckit glögg och t om kaffe! Vad händer med mej?! Snart får jag väl klamydia också.
Har även spänt åt tandisställningenis. Hoppade över ett flertal trådar, tandläkaren kände sig på. Uppenbarligen. Hon va schysst. Gillar henne. Har blivit lesbisk. Tog henne på stolen därinne ba. Heh, nä.
Det har gjort svinit ont och jag har gnällt och vridit och vänt på mej. Ätit potatismos och sånt lättuggat. Men det börjar bli ljusare nu. Känns ovant att vara glad. Inte varit det på år och dar.

Alla snackar om den stora idolfinalen. Har faktiskt följt idol det här året, så även i det sista! Jag gillar Amanda mycket mer än Robin, men den stora rösten Robin besitter är ju lite mainstream. Jag tycker att Robin ska vinna för att musikstilarna som kommit ut ur idol är mer popiga, åt hans håll. Amanda är något helt annat än pop, och jag sätter min vagina på att hon kommer göra ett album efteråt ändå. På hennes eget sätt, gillar hennes integritetsgrej. Det gör mej också lesbisk.

Ae fyfan vad ojournalistisk jag va nu. Fult och äckligt och bajsigt skrivet detta. Usch, nu ska jag dränka mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0