Det tog så lång tid, jag orkar inte riva upp det.

Anledningen till att jag är så förbannat trött är att jag lyssnade på p1 och p3 halva natten igår. För jag kunde inte sova. Och jag lovar, radion är som bäst på natten. Det va skitavslappnande och lugnande på något vis. Sen blev jag mörkrädd, kan bli det ibland. Av någon störd okänd anledning. Så jag sov med en lampa tänd. Betryggande faktiskt. Man behöver känna sig trygg i livet ska ni veta.

På tisdag är det den årliga volleybollturneringen på skolan. Tredje och sista året för mej. Känns lite sorgligt ändå, om jag ska låta bli att sprida lögner omkring mej. Laget jag är med i ska klä ut oss till L.A Ink. Ska försöka efterlikna allas våran Kat Von D, så gott jag kan. Eller så skiter jag i det. Orkar inte ta ett sådant tungt beslut i en stund som denna.

287391_133393632_large


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0