Det här har växt i mej så länge nu.

De senaste dagarna har jag varit otrevlig mot påflugna tjatiga kassörskejävlar, inte hittat i princip ett piss på den "heliga rean" och därmed tröstshoppat piercingar på nätet för lite över trehundra spänn. Fast det känns bra, ni kan få se dom när dom kommer. Det skulle ta en till två, högst tre dagar. Håller dom sig inte inom tidsramen kommer jag att vidta åtgärder.
Det är det som är det positiva med att handla via internet. Det finns ingen liten jävel som kan tjata på en att man ska köpa upp i princip hela butiken, utan man kan sitta där skönt i sin soffa och titta runt i lugn och ro. Det finns inga irriterande människor som är ivägen. Och man kan mäta måtten i fred då ingen annan kommer och sliter i varan. Mmmm, tror nästan jag tänder lite på det faktiskt.

När jag får dom kan jag kanske visa dom om jag är på det humöret.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0