Ibland önskar jag att du inte såg ut som du gör.

Dålig människa.
Idag så... Jag utökade mitt öknamn till "Peddo-Pundarn" istället. Jag skulle gosa lite med en söt pojk i sjuan, och hans längd var upp till mina tuttar. Och han blev alldeles tuttifierad. Stackarn. Men å andra sidan, han kanske va tuttoskuld. Om det nu skulle vara så, är det ju faktiskt jag som tog den. Fan vad coolt. Sen bjöd jag en annan manlig sjundeklassare på en sockerbit. Han blev glad och han hade röda byxor.

På torsdag till fredag ska jag vandra. Två mil. I skogen. I naturen. Där, djur finns. Och växter. Och träd. Och sånt. Med klassen, och tillökningen är lite mansfolk som består av två klassföreståndare varav den ena bjuder på alkohol (även fast inte ens en magsäcksopererad människa skulle känna nåt av det) och en som sitter och drar sexskämt på nätterna, och en gymnastiklärare som är hurtigare än alla sportjävlar tillsammans på hela skolan.
Vi ska sova i tält. Och det är kallt ute. Ungefär tretton grader. Säkert kallare. Det sa jag också. Och då erbjöd alkoholmannen att jag fick sova bredvid han och sexskämtarn. Varför inte liksom? Där har jag ju garanterad värme ju. Två fullvuxna manliga män som brukar svettas som vilddjur om sommaren. Klart jag är på.

Annars har jag fått min nya mattelärare att le idag. Jag har cyklat hem i regn och känt mej våt. Ha, försökte skämta där men ACK det gick utför. Jag har rymt från en lektion för jag orkade inte ställa upp två stolar. Vikariens skrik ekade bland väggarna. Jag har gjort ett satyg, som jag inte tänker avslöja förrän det blir riktigt fullbodat. Jag skrattar högt.

Jag försöker koncentrera mej men det suger och det är ju så jävla träligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0