Staten och kapitalet sitter i samma båt.

Bilder just nu är rätt jävla irrelevant för mej.

Jag är en trött fucker. Och kissnödig. Och hungrig. Och imorgon är det sista dagen på jobbet för mej. Lite sorgligt. Jag är ju en sån där person som är lite.. Ja jag fäster mej lätt vid människor jag spenderar mycket tid med. Som jag gjort dom senaste två veckorna. Alla på Chill Out. Förutom chefen då, en riktigt crackhora det där. Nästan. Jättefina allihopa, och jag har skitroligt med dom nya praktikanterna också. Dom är sjuka i huvudet, mentalt störda med skön humor. Lätta individer att snacka och umgås med. Bra sammarbete har vi också. Emma och Elinor heter dom. Kanske kan det hända att någon av dom hittar hit en gång, som allt annat folk gör av en märklig anledning. Tja på er i så fall! Egentligen tycker jag att ni är fula och äckliga båda två.

Slutar vid fyra imorgon, och så kommer pappa och hämtar mej. Då ska jag hem, kanske bajsa eller något. Duscha. Packa om, och så ska jag till Amanda och sova hos henne. För på fredag ska vi, och en jävla massa folk ta oss en tur till Danmark. Som jag sagt va? Kommer hem på söndag... Som jag sagt va? Hallå, jag är faktiskt snart femton år. Det är nu minnet börjar tryta.
Det ska bli roligt. Dock så missar vi en spelning på en antirasistisk gala..
Funderar på att skämma ut mej som fan, bara för skojs skull. För att det inte spelar någon roll, eftersom ingen känner mej där och så. Klä av mej naken och skrika något politiskt. Åh sånt gillar jag.

Men jag längtar lite till söndag också. Jag får sova hemma i min egen säng, och vara hemma i Bynn hos folket jag saknat. Saknar att spela gitarr. Har svåra abstinensbesvär för tillfället. Skakar nästan.
Och så är det ju lov i en vecka, och så måndag också. Då ska jag hålla på med musik, söva, och bara punda som jag brukar. Leta efter påskägg. Känna hur mycket mina tänder flyttar sig till rätta. Vara ute i solen. Kanske sätta på en p12a eller så.

Förresten så var det ett fyllo på bussen hem idag. Nästa stopp var "Nejlikan". Fyllot sa: "Nää, inte Mecka. Då blir jag självmordsbombad".

Kommentarer
Postat av: Furman

Om du känner att du kommer sakna Sven så får du ta med honom till Danmark det är Tom. En väldigt bra idé!

2011-04-14 @ 07:36:54
Postat av: Danne

tja. Tack :)

2011-04-14 @ 21:24:32
URL: http://dannevn.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0